Escola Decroly de Barcelona - Sortim

El passat divendres dia 3 de març vam sortir tots els nens i nenes de Jardí per celebrar la festa de Sant Medir, aquesta és una de les més arrelades a la vila de Gràcia. (+)
22 de març
El dia 15 de febrer els alumnes de Pau Vila i A. Ferrière vam anar d’excursió al Cim de les Àligues per observar un tipus d’ocell: els ocells rapinyaires. (+)
8 de març
El passat dijous 2 de febrer vàrem anar a visitar el mercat de Sant Gervasi. (+)
8 de febrer
El dijous 10 de novembre, els més petits de Jardí d’Infants, Margarida Muset i Anna Rubiés, vàrem realitzar una sortida matinal a l’Aquàrium. (+)
16 de novembre 2016
Com ja els vam fer saber el passat mes de setembre els mestres de l'escola vam participar en la primera Trobada d'intercanvi d'experiències pedagògiques decrolianes. (+)
25 d'octubre 2016
Els nens i nenes de Valérie Decordes i Lola Anglada hem anat a la biblioteca Joan Maragall a buscar contes de la tardor. (+)
17 d'octubre 2016
El dia 5 d'octubre els nens i nenes de Pau Vila i Ferrière, vam fer la verema al poble de Sant Martí Sarroca. (+)
Els alumnes de la classe Mossèn Bosch, hem fet, com cada any, el viatge de fi de curs a Andorra. (+)
25 de maig 2016
El passat dijous 18 de febrer, vam anar a visitar el mercat de Sant Gervasi. (+)
24 de febrer 2016
Quina emoció! Els alumnes d’Anna Rubiés i part del grup dels nens de la classe de Margarida Muset hem anat al Zoo. (+)